יום שלישי, 25 ביוני 2013

טיסות לסיציליה

סיציליה הוא אי גדול בשטחה של איטליה. תיירים מכל העולם מגיעים לבלות חופשות בסיציליה. האי משמש כיעד לתיירות ישראלית ורבים מגיעים אליו בגלל ניגודיו הרבים. הפאר לצד הישן ומרכז הפשע ומקום מושבה של המאפיה האיטלקית. הר הגעש אטנה שהוא הר הגעש הפעיל באירופה נמצא בסיציליה.

מישראל מתקיימות מספר טיסות לסיציליה בשבוע, במשך כל השנה. סביב סיציליה יש מספר איים קטנים הנצפים כבר מהטיסה. האי הוכר על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמית.
אפשר להוזיל את עלות הטיסות לסיציליה בכמה דרכים אחת מהן היא רכישת כרטיסי טיסה בטיסת שכר, אפשרות נוספת היא רכישת כרטיס ליעד כלשהו באיטליה וממנו להמשיך לסיציליה. הטיסות לסיציליה מחוץ לעונת התיירות זולות משמעותית ממחירן בעונה שכולם מעוניינים לטוס לסיציליה לחופשה.

טיול מאורגן לאיטליה ושוויץ


לכל מדינה באירופה ובעולם כולו אפשר להגיע במסגרות רבות ואחד מהן הוא הטיול המאורגן. רבים בוחרים להגיע בטיול מאורגן לאיטליה ושוויץ ובכך הם חוסכים מעצמם את הצורך בארגון הטיול ובדאגה לכל הפרטים מהקטן ועד הגדול.
חברות התעופה, משרדי הנסיעות והאתרים באינטרנט מפרסמים תכניות לטיול מאורגן לאיטליה ושוויץ ובהם מפורסמים היעדים אליהם מגיעה הקבוצה.

כל טיול המאורגן לאיטליה ושוויץ מכוון לקהל יעד מסוים. אחד הטיולים הוא עבור אנשים מהגיל השלישי. קצב ותכנית הטיול מותאמים לגילם של המשתתפים. תכנית נוספת יש לזוגות ללא ילדים, טיול אחר מיועד למשפחות עם ילדים.
משרדי היכרויות מפרסמים מדי שנה על קיום טיול מאורגן לאיטליה ושוויץ לבודדים. התכנית מותאמת לאנשים אלו  והיא כוללת בדרך כלל מסיבות וטיולים בהם נוצרים תנאים להיכרות אינטימית.
ילדים שחוגגים בר/בת מצווה מוותרים על מסיבה רבת משתתפים ויוצאים לטיול מאורגן לאיטליה ושוויץ יחד עם הוריהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה