יום חמישי, 20 ביוני 2013

כל מה שחשוב לדעת על טיסה ללוס אנג'לס

רוצים לבקר בחוף המערבי של ארצות הברית? הטיול שלכם כמובן יתחיל בכך שאתם תזמינו טיסה ללוס אנג'לס בר בזמן הקרוב. משך זמן הטיסה מישראל ללוס אנג'לס הוא ארוך מאד. לכן, מומלץ יותר להזמין טיסה ללוס אנג'לס אשר תכלול חניית ביניים, בין אם באירופה, ובין אם בחוף המזרחי של ארצות הברית. משם תוכלו להמשיך בטיסה נוספת ישירות לנמל התעופה LAX הממוקם במסוך לעיר.

ואיך מגיעים לעיר?


אם אתם עולים על טיסה ללוס אנג'לס כדי לבקר בעיר עצמה, אתם תוכלו לעשות זאת בצורה פשוטה למדי. טיסה ללוס אנג'לס נוחתת כאמור בנמל התעופה LAX, ומשם אפשר לתפוס את ההסעות המאורגנות של נמל התעופה אשר יובילו אתכם לתחנת רכבת, ומשם לנסוע אל העיר. ממרכז נמל התעופה אפשר גם לעלות על אוטובוסים, ולעתים יש גם אפשרות להזמין מוניות גדולות ומשותפות למספר גבוה של אנשים, במחיר זול.

מתכננים חופשת סקי קלאב מד


 בשונה לגמרי מחופשה בלוס אנג'לס, יש אנשים אשר רוצים דווקא לצאת לחופשת סקי קלאב מד יוקרתית במיוחד. קלאב מד היא כמובן רשת אירופאית שמציעה שירותי אירוח איכותיים מאד, והרשת של סקי קלאב מד מתמקדת באתרי סקי ברמה הגבוהה ביותר שיש. מדובר על מלונות הכל כלול, עם ארוחות טעימות מאד, פינוקים שונים כמו בירות ומרכזי ספא, וכמובן שפע של אטרקציות הקשורות לעולם הסקי.

מה הקלאס מד יציע לכם?


אתרי סקי קלאב מד כוללים לעתים קרובות מסלולים אשר יוצאים ישירות מהמלון, כך שתוכלו לצאת לגלישה תוך זמן קצר. לעתים קרובות, הרכבלים השונים עוברים דרך הכניסה למלון, כך שאפשר לצאת לאתר הסקי בקלות רבה. איכות האירוח של אתרי סקי קלאב מד היא ברמה הגבוהה ביותר שיש, כך שאם יש אנשים שלא רוצים בהכרח לצאת לגלוש, הם יוכלו להתפנק בתוך מתחמי האירוח היוקרתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה