יום שני, 24 ביוני 2013

החוויה המדהימה של חבילת נופש לאמסטרדם

אין ספק שהישראלים פשוט מאוהבים באמסטרדם. מידי שנה, כמות האנשים שרוכשים חבילת נופש לאמסטרדם רק הולכת ועולה. אמסטרדם נחשבת לעיר שמתאימה לכולם - לצעירים ולמבוגרים, לזוגות ולמשפחות, למי שרוצה לצאת לבלות, ולמי שרוצה לראות אתרים היסטוריים. היתרון של חבילת נופש לאמסטרדם, הוא בכך שהיא מעניקה לכם את הנוחות של טיסה ושהות בבית מלון ביחד.

היכן כדאי ללון?


אם אתם רוכשים חבילת נופש לאמסטרדם, כדאי ורצוי לאתר מלונות שנמצאים יחסית בסמוך לכיכר דאם שהיא הכיכר המרכזית, שכוללת שפע של מופעי רחוב, חנויות מרכזיות, ואתרים תיירותיים. עם זאת, חבילת נופש לאמסטרדם שתהיה זולה יותר, תכלול מלון שנמצא בשולי העיר, ואם לא אכפת לכם לנסוע יותר בחשמלית המצוינת של העיר - הרי שתוכלו לחסוך בכסף.



http://www.flickr.com/photos/_dchris/7329055016/


רוצים לאתר טיסה ישירה לניס?


ניס היא עיר מקסימה בדרום צרפת שנחשבת למקום משכנם של אמנים מפורסמים, לצד כפרי נופש מדהימים ביופיים. אתם כמובן רוצים לאתר טיסה ישירה לניס, והדבר בהחלט אפשרי. חברות תעופה ישראליות ואירופאיות גם יחד מציעות לכם כרטיס של טיסה ישירה לניס. משך הזמן של הטיסה עומד על 5 שעות, ותוך זמן קצר יחסית אתם מגיעים לנמל התעופה של העיר, וממנו יכולים להמשיך לעיר במגוון רחב שלאמצעי תחבורה.


טיסות ישירות מיעדים אחרים


אפשר וקל מאד לאתר טיסה ישירה לניס מיעדים הם מחוץ לישראל. כך למשל, אם אתם מתכננים חופשה גדולה בצרפת, תוכלו לאתר טיסה ישירה לניס מפריז כמובן. עם זאת, גם מיעדים אחרים באירופה אפשר לטוס לניס. כך תאתרו טיסות ישירות שיוצאות ממקומות כמו ספרד, פורטוגל, גרמניה ואיטליה. מומלץ לבקר בניס לפחות לשלושה ימים ושני לילות, כדי לחוות היטב את המקום, ואפשר כמובן ולהישאר זמן ארוך יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה