יום שני, 3 ביוני 2013

טיסות לווינה

כמו לרוב ערי אירופה גם הטיסות לווינה יוצאות משדה התעופה בישראל מספר פעמים בשבוע לאורך כל השנה. יש טיסות לווינה בקיץ ובחורף. בקיץ כל טיסה לווינה מלאה בתיירים שיוצאים לטיולים ולנופש בעיר ובחורף חובבי הסקי.

גם לווינה אפשר להוזיל את מחירי הטיסות. כדי לעשות זאת צריך לחפש באתרי חברות התעופה ומשרדי הנסיעות המציעים כרטיסי טיסה לווינה במחירים נמוכים, בעיקר בטיסות שכר. למי שיש סבלנות וזמן יכול לבדוק מפעם לפעם באתר הדקה ה-90 ולקוות שימצא כרטיס פנוי.
כל הטיסות לווינה נוחתות בשדה התעופה שבפאתי העיר וממנו למרכז ווינה אפשר להגיע או בתחבורה ציבורית, במונית או על ידי השכרת רכב.

למי שמגיע בטיסה לווינה מחכה עיר מעניינת, יפה ובעלת אתרים רבים לביקור. מקומות הבילוי בעיר רבים והמטבח הווינאי ידוע לכל. שניצל ווינאי, עוגות למיניהן והמפורסמות ביותר הן עוגות השטרודל אותן אפשר למצוא בכל בית קפה ומסעדה.

הטיסות לווינה מתקיימות גם בחודשי החורף. ישראלים רבים יוצאים מדי שנה, ובכל שנה מתווספים עוד רבים, כדי לעסוק בספורט החורף ההחלקה על השלג.

מאחר ובישראל פרט לחרמון את עוד אתרי גלישה. החרמון סוגר רוב ימות השנה בגלל מזג האוויר שיש פה ובימים בהם יורד שלג האתר סגור מבחינה בטיחותית ולכן כל מי שחובב את הספורט צריך לחפש לעצמו אתר מחוץ למדינה.

מדינה אחת מתוך מדינות רבות באירופה שמציעה לישראלים אפשרות גלישה היא אוסטריה. האתרים הרבים שנפתחו בשנים האחרונות ומציעים מסלולים באורכים שונים מזמינים את התייר הישראלי להגיע בטיסות לווינה למספר ימים כדי לגלוש.

הטיסה לווינה קצרה יחסית ולכן היא מתאימה גם לילדים. הורים יוצאים עם ילדיהם לטיול ונופש משפחתי יכולים לכלול את ווינה ברשימת המקומות המתאימים לבילוי עם ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה