יום ראשון, 24 במרץ 2013

נופש בפראג

יעדים רבים יש באירופה לקיום חופשה ואחד מהם הוא נופש בפראג. לאחר יציאת הרוסים מהעיר התפתחה פראג והפכה לעיר תיירות מטופחת עם ארמונות ואתרים היסטוריים.

פראג היא העיר הגדולה והבירה של צ'כיה, האתרים הרבים העתיקים וההיסטוריים מושכים אליה קהל גדול ומבקרים רבים. גם תיירים ישראלים מבקש לקיים נופש בפראג ולעיתים הוא משולב עם טיול שורשים לילידי המקום המבקשים להראות לילדיהם ונכדיהם את מקום היוולדם.

רוב האטרקציות בפראג הן במרכז העיר. אפשר להגיע באופן עצמאי לכל מקום בעיר (ברגל או באמצעות התחבורה הציבורית) ולהתאכסן באחד מהמלונות הרבים. פרנסי העיר משמרים את האתרים ההיסטוריים, בתוכם גם אתרים יהודיים, בקפדנות.

מי שמעוניין לבלות את הנופש בפראג ללא צורך בהתעסקות בסידורים ובאיתור מקומות לינה יכול להצטרף לטיול מאורגן כך שהדאגה לכל הסידורים עוברת למארגני הטיול.

מדריך ישראלי, דובר עברית, מסביר בכל אתר ואתר על ההיסטוריה שלו ועל חשיבותו ליהודים והוא זה שמארגן את כל הסידורים בבתי המלון. אוטובוס צמוד לקבוצה נלווה במשך כל ימי הטיול והטענת ופריקת המזוודות נעשית בידי הנהג.

טיסה לרומא


רומא הוא יעד תיירות מבוקש באירופה ותיירים מכל העולם פוקדים את העיר במשך כל השנה. העיר חשובה לנוצרים מאחר ומקום מושבו של האפיפיור ברומא, במדינת הוותיקן.

טיסה לרומא מישראל אורכת כארבע עד ארבע וחצי שעות ומשפחות עם ילדים בוחרים את רומא כיעד לטיולים וביקורים במוזיאונים הרבים שיש וביתר האתרים ההיסטוריים והאטרקציות הקיימות בה.

בדרך כלל מתחילים את הטיול באיטליה ברומא. אבל מי שמעדיף להתחיל במקום אחר בארץ המגף יוכל להגיע בטיסה לרומא או בתחבורה יבשתית.

כל מי שהיה ברומא מעיד שאין אפשרות לטייל בכל המקומות והאתרים הפזורים בעיר ועל כן יש להגיע פעם נוספת לעיר כדי להמשיך את הטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה