יום שני, 29 באפריל 2013

זה הזמן לטיסות לברלין


ברלין, עיר הבירה המדהימה של גרמניה היא ללא כל צל של ספק מוקד תיירות לכל העולם ללא עוררין. ברלין כוללת אתרים שונים ומגוונים, מבנים מודרניים לצד מבנים היסטוריים ועתיקים, גורדי שחקים מדהימים ומרכזי קניות שונים. ברלין כוללת גם מוזיאונים שונים, אולמות קונצרטים, ואולמות אופרה. ברלין היא עיר מתויירת 365 ימים, וטיסות לברלין יוצאות במשך כל השנה מבן גוריון.

מחפשים טיסות לברלין? הנה כמה יעדים מומלצים שכדאי לבקר


בזמן שאתם מחפשים טיסות לברלין, מקומות מומלצים שכדאי לשקול ביקור בהם:
בניין הפרלמנט – הרייכסטאג - הרייכסטאג היה הפרלמנט הגרמני בעבר. הוא מבנה היסטורי וחשוב, שמומלץ בהחלט לבקר בו. המבנה הפך היום מוזיאון קטן המציג את היסטוריית הבניין.
שער ברדנבורגר - השער הוא אחד הסמלים הכי גדולים של ברלין, והווה בעבר חלק מחומת ברלין המפורסמת. השער שימש ככניסה בין מזרח ברלין למערב ברלין, וכיום הוא אחד האתרים הכי תיירותיים בברלין.
כיכר אלכסנדרפלאץ – כיכר עתיקה ומפורסמת במרכז ברלין הכוללת את מגדל הטלוויזיה, סמל ברלין המפורסם הסימל את השלטון הקומוניסטי. המגדל נותן מבט על העיר מגבוה, בהחלט מומלץ.


חבילה לברלין


לאלו מכם המעוניינים לנסוע לברלין, מומלץ לחפש חבילות משתלמות לברלין. ישנן חבילות לברלין שיוכלו להוזיל עבורכם משמעותית את הטיול לברלין. חבילה לברלין כוללת: טיסה הלוך ושוב ומלון במחירים נוחים יותר. בהתאם לעונות השנה מוצעות חבילות טיסה שונות לברלין והמחירים גם משתנים.

לסיכום...


ללא ספק ברלין היא אחת מהערים המומלצות לביקור באירופה. העיר מכילה אתרים שונים ומדהימים, אתרים היסטוריים ומוזיאונים שונים ומעניינים. ללא ספק היא מוכיחה עצמה כאחת הערים התיירותיות באירופה. אז למה אתם מחכים? בדקו על חבילה לברלין ותכננו טיול לבירת גרמניה המדהימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה