יום רביעי, 20 במרץ 2013

טיסות לבוגוטה ואוסטריה

בוגוטה היא עיר הבירה של קולומביה והגדולה והמאוכלסת בעריה.  אין טיסות לבוגוטה ישירות מישראל ולכן חברות התיירות בישראל שמציעות למטיילים בדרום אמריקה חבילת טיולים בקולומביה כוללות בעלות את מחיר כרטיסי הטיסה אולם הטיסות הן עם עצירות ביניים.

רוב המטיילים באזור דרום אמריקה הם תרמילאים שעוברים ממדינה אחת לשנייה או באמצעות תחבורה יבשתית, במקומות שניתן, או בטיסות פנימיות. לרוב מתחילים את הטיולים בפרו וממשיכים למדינות השכנות. כדי לחסוך בזמן רבים מעדיפים להגיע בטיסות לבוגוטה ובאמצעים יבשתיים לטייל בקולומביה. הטיסות לבוגוטה מיעדים שונים בעולם מתקיימות במשך כל השנה.

עונת התיירות בקולומביה היא על פני כל השנה וצעירים רבים, בעיקר מסיימי השרות הצבאי, מישראל יוצאים לטיול שלאחר הצבא, לתקופה של כמה חודשים לדרום אמריקה ובכלל זה גם בקולומביה.
הטיסות לדרום אמריקה, ארוכות ומתישות ועצירת הביניים כדי להמשיך באמצעות טיסות לבוגוטה מאפשר לנוסע מנוחה והתרעננות לקראת המשך הטיסה. לרוב טסים מישראל בטיסה ישירה לאירופה ומשם לוקחים טיסה המשך לדרום אמריקה.

שדה התעופה של בוגוטה נמצא מחוץ לעיר וממנו יש תחבורה ציבורית מסודרת במשך כל היממה המגיעה בזמן קצר לעיר בוגוטה.

טיסות לאוסטריה


אוסטריה כמו רבות ממדינות אירופה היא ארץ תיירות וחברת התעופה הלאומית, אל - על, מקיימת מספר טיסות לאוסטריה במשך השבוע. בעונת התיירות, עונת הקיץ, התפוסה בטיסות לאוסטריה מלאה אולם למי שלא נמצא כרטיס פנוי יכול להגיע ליעד אחר באירופה ומשם להמשיך בנסיעה יבשתית, רכבת או אוטובוס, ליעד המבוקש באוסטריה.

גם בעונת החורף מתקיימת תיירות ענפה באוסטריה. במדינה זו ישנם מספר רב של אתרי גלישה על סקי ותיירים רבים, אוהבי הספורט, מגיעים בחורף בעזרת טיסות לאוסטריה וממנה בתחבורה יבשתית לאתר הסקי אליו הם נרשמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה