יום ראשון, 24 במרץ 2013

טיסות לבורגס

בורגס, עיר קייט בבולגריה, הפכה ליעד מבוקש על ידי תיירים מישראל לאחר ניתוק הקשרים עם טורקיה. טורקיה שהיתה יעד מבוקש במשך שנים רבות ניתקה את הקשרים עם ישראל בעקבות פרשת מרמרה ומייד חיפשו הישראלים יעד חדש בו יכולו להשיג את אותם תנאים, מלון הכול כלול ובמחירים סבירים.

בולגריה ראתה פוטנציאל אדיר בקליטת תיירים מישראל ופתחה קו טיסות לבורגס בתדירות שתספק את צרכי המבקרים מישראל. רוב הטיסות לבורגס הינן טיסות שכר ובתי המלון בעיר החלו לשווק את עצמם והציעו לתייר חבילת נופש במלון שלהם בתוכנית של הכל כלול.

הטיסות לבורגס עורכת כשעתיים, קצת יותר מאשר לטורקיה, דבר שמאפשר יציאה לחופשה עם ילדים ואנשים מבוגרים. כל הטיסות נוחתות בשדה תעופה קטן ומיושן בפאתי העיר ומשם באוטובוסים מחולקים התיירים לבתי המלון השונים (יש מספר בתי מלון ברמת חמישה כוכבים).

המחירים הזולים ביחס למחירים בארץ גורמים למטיילים ישראליים לצאת בטיסות לבורגס לנופש עם משפחותיהם ולא לבלות חופשה בארץ.

טיסות למקסיקו


מקסיקו הינה מדינה גדולה במרכז אמריקה ורוב התיירים מתחילים את הטיולים שלהם במקסיקו סיטי. רוב הטיסות למקסיקו נוחתות בשדה התעופה של העיר וממנו ממשיכים התיירים את ביקורם בתחבורה ציבורית או באמצעות רכב שכור.

ישנן גם טיסות למקסיקו לערים אחרות. הערים האקזוטיות במקסיקו מושכות תיירים רבים במשך כל השנה וניתן להגיע אליהן  בטיסות ישירות מישראל או מיעדים ביניים.

מטיילים רבים בחרו במקסיקו כיעד ראשון לטיול בדרום אמריקה. לאחר ביקור בארצות הברית ובמקסיקו הם ממשיכים בטיסה ליעד בדרום אמריקה לעיתים דרך קובה.

ישנה אפשרות להוזיל את כרטיסי הטיסות למקסיקו על ידי טיסה עם עצירת ביניים או חיפוש באתרי האינטרנט של חברות התעופה השונות ולמצוא את הכרטיס הזול ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה