יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מדריך לבחירת מלונות בים המלח

כמו בכל עיר תיירותית בארץ, גם מתחם הים המלח, המקום הנמוך ביותר בעולם, מאפשר לכם לבחור בין בתי מלון מסוגים רבים. איך יודעים איזה מלונות בים המלח מתאימים לטיול שלכם?

מדריך לבחירת מלונות בים המלח

ים המלח כאמור הוא פלא (שכמעט נכנס לרשימת פלאי תבל) וחופשה בבית מלון לידו היא חובה לכל ישראלי. סביב האתר יש שמורות טבע, בעל חיים, נוף מדברי עם מינרלים הבריאים לעור (זוכרים את האנשים המרוחים בשחור?) וכמובן "ים המוות" בו אפשר לצוף. אפילו האמן ספנסר טוניק בא בשנה שעברה לצלם צילום ענק שם – כי הכיר בעובדה שמדובר במקום שחייבים לבקר בו. לכן, לקראת בואכם, בידקו את המלונות בים המלח ובחרו את זה שמתאים לכם.

טיפים לבחירת המלון:

(1)    באתר ישנם מלונות זולים, אכסניות ומלונות עד שלושה כוכבים. בגלל מזג האוויר התפוסה גם בהם מלאה לכן מהרו לקבוע תאריכים כמה שיותר. בדרך כלל מלונות אלו מאוכלסים על ידי תיכוניסטים, טיולים שנתיים ותיירים שבאים לתקופה ארוכה, בדרך כלל צעירים.
(2)    מלונות בים המלח ברמה גבוהה יותר – 4 או 5 כוכבים מתאימים לאנשים שמגיעים לחופשה, בדרך כלל לשימוש במינרלים ולעסוק בפעילות בריאות וספא, כלומר, למשפחות או אנשים מבוגרים.
(3)    מלונות בים המלח, זולים או יקרים, מאפשרים לכם גישה לים אבל גם למעיינות החמים (שזה כבר יותר מהאילת גולדן טוליפ).  מומלץ לבחור מלון קרוב כמה שיותר למעיינות, אם אפשרי מבחינת תאריך תפוסה ותקציב. מלונות רבים מציעים גם ספא, ואם הגעתם למטרת בריאות – יתכן וזו תהיה אטרקציה משמעותית עבורכם. ישנם גם דילים של הכול כלול – ביחד עם ספא ומסג'ים, בריכה מחוממת וגישה למתקני המלון, וזה משתלם במיוחד בשני תנאים: עבור אנשים שמגיעים למטרות בריאות וזקוקים לכמה שיותר פעילויות רפואיות – ועבור אנשים שרוצים להגיע לים המלח בחורף.

תגובה 1:

  1. אילו הייתי צריך להחליט הייתי נופש רק במלונות בים המלח 5 כוכבים. אני מעדיף לשלם קצת יותר אבל להנות כמו שצריך ולגור בתנאים מצויינים.

    השבמחק