יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מלונות בטבריה

טבריה הוקמה בשנת 20 לספירה ומאז היא מוקד עליה לרגל לתיירים. ליתר דיוק, במאות הראשונות היא בעיקר הייתה מוקד למלחמות – בשל קדושתה לנוצרים וליהודים. המוקד המבוקש, הכנרת, מביא מיליונים של תיירים מכל העולם בכל שנה. בשל כך, מלונות בטבריה הם מוקד אטרקטיבי במיוחד בעיר ונמצאים בתפוסה נאה בכל השנה.

מלונות בטבריה


הדרך הכי יוקרתית ליהנות מהעיר היפה הזו היא באמצעות מלונות ספא בוטיק. העיר מציעה מספר מלונות יוקרתיים ברמה של בוטיק – וגם כמה מלונות בוטיק קטנים, שהיו מבנים עתיקים שהוסבו למטרה תיירותית. המלונות הללו מעניקים את השירות הטוב ביותר, החוויה האינטימית ביותר וכמובן קרובים לטיילת וחופי הרחצה. אחד המלונות המוכרים הוא המלון הסקוטי, בית חולים עתיק שהוסב למלות 5 כוכבים. המלון, בבעלות הכנסייה הסקוטית, מעוצב באדריכלות המאה ה-19 ומשתלב היטב עם הסביבה. המלון מציע שירות ברמה גבוהה, אוכל (לא כשר, קחו בחשבון) והרבה שתייה איכותית כיאה לסקוטים. 

עוד מלון איכותי הוא מלון רימונים. מול ההרים, ליד דשא ואוויר נקי – תוכלו למצוא המלון הוותיק והיפה הזה. מדובר על מלון בן 65 שנה, שמשלב גם ניחוח טבריאני (כלומר הרבה היסטוריה) וגם עבר הסבה למלון בוטיק מודרני ומשופץ. במלון 120 חדרים, ספא ברמה גבוהה, בכל חדר יש כספת, פינת ישיבה, טלפוניה, טלוויזיה איכותית ועוד. המלון, אגב, אכלס את גדולי המדינה – כמו ראשי הממשלה בן גוריון ואשכול, אנשי תרבות, עסקים וצבא – ואחת הסיבות היא כמובן הקרבה לכנרת וחוף פרטי. הספא, כפי שהוזכר קודם, הוא ענקי – 700 מטר, 15 חדרי טיפול, סאונה, חדר כושר, ג'קוזי ומה לא.

מה עוד עושים בטבריה?


אחרי שהגעתם למסקנה איזה בית מלון בטבריה אתם רוצים, ואלו רק 2 דוגמאות למלונות בוטיק בטבריה (וכמובן שיש גם דילים של הכול כלול במלונות רשת כמו קלאב הוטל טבריה או מלונות ברמה נמוכה יותר, תלוי בתקציב שלכם...), הגיע הזמן למלא את תוכן הטיול שלכם בעוד כמה דברים. אז כמובן שאפשר ללכת למסיבת חוף, לרבוץ על הכנרת או לעשות על האש. אפשר גם לטייל בטבריה – יש שם די והותר עתיקות מהכיבושים והאתרים הקדושים (פסיפסים, כנסיות, בתי כנסת ועוד), גנים לאומיים, טיילת יפה ומסעדות ברמה גבוהה מאד – ממסעדות גורמה לא כשרות ועד אוכל יווני בסגנון טברנה, כמו שיש רק בטבריה. כמובן שאפשר גם לצאת לשייט בכנרת, לדוג או סתם לשחות. מלונות בטבריה לא חסר ורק צריך להחליט באיזה כיוון החופשה שלכם תהיה, עם או בלי ילדים, רומנטית או חופשה שנתית של בטן גב, עם פעילויות או רק מנגל ושכיבה על החוף. לאחר שתחליטו על צביון החופשה שלכם לא צריכה להיות לכם בעיה למצוא מלון בתקציב שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה