יום רביעי, 8 במאי 2013

חופשת הסקי המושלמת – רק באיטליה!


אם אתם רוצים לחוות את חווית הסקי האולטימטיבית, איטליה היא המקום המושלם לכך. איטליה מציעה את חופשת הסקי המגוונת והמיוחדת ביותר. הסיבות לכך רבות:

• ראשית, איטליה נחשבת למדינה תרבותית מהמעלה הראשונה. זה אומר שאם אתם נוסעים לחופשת סקי במדינת המגף, אתם בטוח תתקלו בשירות טוב, אוכל מדהים ונוף יוצא מן הכלל.

• שנית, איטליה מציעה נופי סקי מיוחדים גם ביחס לאירופה כולה. בשל היותה חבל ארץ שיש בו ריבוי של צורות נוף, אתרי הסקי שלה מגוונים גם במזג האוויר וגם בנוף הנשקף לתיירים. מצד אחד, הדולומיטים. מצד שני, האלפים. בניהם – הרבה מאד כפרי סקי ואתרי סקי יחודיים.

• ביחד לאירופה כולה, סקי באיטליה ברמה גבוהה מאד אך יקר פחות משוויץ או צרפת. כלומר, משלמים הרבה פחות (בממוצע 1200 יורו לאדם) – ומקבלים את אותה הרמה.



סקי באיטליה – לכל המשפחה


יתרון נוסף של סקי באיטליה הוא הרמות המגוונות והמשתנות של האתרים. בכל אתר יש רמות משתנות שמתאימות גם לרמה אולימפית וגם לרמה לכל המשפחה. למשל, Sella Ronda הוא אתר המציע רמת סקי משתנה – מהקשה והמתאגרת ביותר, עם מסלולים תלולים – ועד לסקי לכל המשפחה, עם בית ספר לילדים קטנים שמעולם לא עשו סקי, והכל באותו האתר, באותו מזג האוויר ועל מסלולים מקבילים (סה"כ יש באתר 1000 ק"מ של מסלולים!).

העיירות של הסקי באיטליה נחשבות אותנטיות, כלומר מציעות אירוח כפרי ואוכל איטלקי אותנטי ו"לא תיירותי", ובכך הם פחות שוק תרבותי ותיירות-הלומה עבור ילדים קטנים שמעולם לא חוו שלג, ספורט והמונים של תיירים ספורטיביים. אתרים נוספים טובים לסקי באיטליה הם Val di Fassa המציע גם הוא מסלולים רבים בין הרי הדולומיטים, Campitello ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה